Palveluskoiraliitto hakee suunnittelijaa / toimistotyöntekijää

10.03.2015 ǀ Kerava

Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen henkilöä, jonka työtehtäviin kuuluu pelastuskoiratoiminnan suunnittelu ja toteuttaminen yhdessä liiton luottamushenkilöiden kanssa. Lisäksi tehtäviin kuuluu asiakaspalvelu (puhelin/sähköposti), erilaiset raportointi- ja tilastointitehtävät ja muut toimiston rutiinitehtävät sekä muut mahdolliset liiton hallituksen antamat tehtävät.

Työssä edellytetään toimistotyökokemusta ja/tai kaupallista koulutusta, järjestötoiminnan ja siihen liittyvien hallintomenettelyjen tuntemusta, hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä IT-osaamista.

Kielitaito (englanti, saksa, ruotsi) ja pelastuskoiratoiminnan tuntemus katsotaan eduksi.
Tehtävän hoitaminen edellyttää ajoittain matkustamista ja viikonlopputöitä.

Suomen Palveluskoiraliiton toteuttamaa pelastuskoiratoimintaa rahoitetaan osittain Raha-automaattiyhdistyksen tuella. Työn määräaikaisuus on sidoksissa tähän rahoitukseen.

Tiedustelut (huomaa soittoajat):
Palveluskoiraliiton toimisto p. 050 911 9983 (arkisin klo 12-15), katja.laitila@palveluskoiraliitto.fi
Palveluskoiraliiton puheenjohtaja Tapio Toivola p. 050 512 3942 (ma-ti klo 10-12) tapio.toivola@palveluskoiraliitto.fi

Lähetä hakemus, CV ja palkkatoivomus 30.3.2015 mennessä osoitteella Suomen Palveluskoiraliitto ry, Koulukuja 1, 04200 Kerava tai sähköpostilla katja.laitila@palveluskoiraliitto.fi