Palveluskoiraliiton sääntötyöryhmä

23.03.2018 ǀ SPKL

Palveluskoiraliiton hallitus on perustanut sääntötyöryhmän. Syksyn 2017 aikana, sekä liiton syyskokouksessa, nousi esiin tarve päivittää liiton sääntöjä. Sääntömuutosehdotus liiton sääntöjen päivittämiseksi esitellään jäsenistölle syyskokouksessa 17.11.2018. Sääntötyöryhmään valitaan kolme jäsenyhdistysten edustajaa seuraavasti: yksi edustaja rotujärjestöistä, yksi edustaja Uudeltamaalta ja yksi edustaja muualta Suomesta.

Hakemukset
Mikäli jäsenyhdistyksesi on kiinnostunut hakemaan paikkaa työryhmästä, tulee yhdistyksen hallituksen lähettää Palveluskoiraliiton toimistolle vapaamuotoinen hakemus, josta käy ilmi kyseisen jäsenyhdistyksen jäsen, jota työryhmään esitetään, sekä henkilön esittely että relevantti osaaminen. Hakemukset tulee lähettää osoitteeseen toimisto@palveluskoiraliitto.fi 23.3.2018 mennessä. Hallitus tekee henkilövalinnat hakemusten perusteella 21.4.2018 mennessä.