Palveluskoiraliiton sääntömääräinen syyskokous 16.11.2019

09.10.2019 ǀ SPKL

Palveluskoiraliiton sääntömääräinen syyskokous pidetään 16.11.2019. Kokouspaikkana on Keravan lukion ja aikuislukion auditorio, Keskikatu 5, 04200 Kerava. Valtakirjojen tarkastus alkaa klo 10, ja kokous klo 11.

Tänä vuonna kahvitarjoilu on poikkeuksellisesti vasta kokouksen jälkeen.

Ilmoita kokousedustajien arvioitu lukumäärä kokoustarjoilua varten oheisen linkin kautta 10.11. mennessä: https://www.lyyti.in/Saantomaarainen_syyskokous_2019_1710

Syyskokouksen esityslista löytyy täältä: https://www.palveluskoiraliitto.fi/palveluskoiraliitto/tapahtumat-ja-kurssit/palveluskoiraliitto-ryn-saantomaarainen-syyskokous.html.

Kokousedustus
Valtakirjojen tarkastuksen nopeuttamiseksi pyydämme yhdistyksiä ensisijaisesti antamaan edustajille mukaan yhdistyksen allekirjoittaman valtakirjan, jossa jokainen edustaja on nimetty. Tästä löydätte valtakirjamallin. Toisena vaihtoehtona on ote yhdistyksen pöytäkirjasta, jossa edustajat on nimetty.

HUOM. Jokaiselle yhdistyksen äänelle tulee nimetä oma kokousedustaja. Samaa henkilöä ei voi nimetä käyttämään kaikkia yhdistyksen ääniä. Sama henkilö voi käyttää toisen edustajan äänioikeutta ainoastaan nimetyn edustajan henkilökohtaisella valtakirjalla.

Jäsenyhdistyksillä on oikeus nimittää yhdistyksen edustajat liiton kokouksiin seuraavasti: 1 kokousedustaja jokaista alkavaa 50 jäsentä kohden, kuitenkin enintään 5 edustajaa. Edustajan tulee olla ko. yhdistyksen henkilöjäsen. Yhdistyksen tulee antaa edustajille kokouksessa esitettäväksi joko ote yhdistyksen pöytäkirjasta, jossa edustajat on nimetty, tai yhdistyksen allekirjoittama valtakirja. Mikäli edustaja on estynyt saapumasta kokoukseen, hän voi antaa valtakirjan vain toiselle saman yhdistyksen nimeämälle edustajalle. Myös muilla liiton jäsenyhdistysten jäsenillä on oikeus olla kokouksessa läsnä, ilman puhe- ja äänioikeutta. Jäsenyys täytyy todentaa esim. jäsenkortilla tai jäsenmaksukuitilla.

Suomen Palveluskoiraliiton säännöt