NOM 2018, 7.-9.9.2018, Liperi

04.06.2018 ǀ SPKL

NOM Palveluskoirien Pohjoismaiden mestaruuskilpailut järjestetään 7.-9.9.2018 Pohjois-Karjalassa sijaitsevassa Liperin kunnassa. Kilpailun järjestäjinä toimivat Joensuun seudun Palveluskoirayhdistys ja Pohjois-Karjalan Käyttökoirat.

Tuomarit Suomesta

• Ylituomari: Tiina Hiljanen
  • IPO: Mikael Laine
  • PAJÄ: Mika Mattila
  • PAHA: Anni Rytkönen
  • PAVI: Eeva Äijälä.

NOM-joukkueenjohtaja
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut vuoden 2018 NOM-kilpailun joukkueenjohtajaksi Mika Lindbergin.

NOM-edustusjoukkueen valinta

• NOM-kilpailun joukkue (3 koirakkoa + 2 varakoirakko/laji) nimetään SM-kilpailun tulosten perusteella.
  • Edustuskelpoisuus
    • Kilpailumenestyksen lisäksi joukkuevalinnoissa huomioidaan henkilön urheilullinen ja edustustehtävään sopiva käytös, jota hän osoittaa harjoitus-, koe- ja kilpailutilanteissa. Hänen tulee nauttia valinnasta vastaavan Palveluskoiraliiton hallituksen luottamusta.
    • Edustustehtävässä joukkueeseen valitun henkilön on noudatettava Palveluskoiraliiton nimeämän joukkueenjohtajan ohjeita. Edustusjoukkueeseen valittu allekirjoittaa Palveluskoiraliiton kanssa sopimuksen, jossa hän sitoutuu noudattamaan sopimuksen ehtoja.
    • Edustusjoukkueen jäsenen tulee olla Kennelliiton jäsen. Kennelliiton jäsenyyden tulee olla voimassa jo siinä vaiheessa, kun henkilö ilmoittautuu SM-kilpailuihin.

Lisätietoja Palveluskoirien Pohjoismaiden mestaruuskilpailuista löydät täältä.