Lehdessä tiedotettua

27.06.2016 ǀ Palveluskoirat 5/2016

EDUSTUSJOUKKUEVALINNAT
Mari Muhonen on valittu Venäjällä 30.6.-3.7.2016 järjestettävän koiratanssin MM-kilpailun joukkueenjohtajaksi.

TUOMAREIDEN ARVOSTELUOIKEUDET
Hanna Mainekselle on myönnetty koiratanssin ylituomaripätevyys. Fiia-Maria Kiviojalle, Jaana Karppiselle sekä Riikka Timoselle on myönnetty rally-tokon ylituomaripätevyys.

JÄSENYHDISTYSTYKSET
Tornion Palveluskoirakerho ry on ilmoittanut eroavansa Palveluskoiraliiton jäsenyydestä. Yhdistyksen jäsenten tulee liittyä jäseneksi johonkin liiton jäsenyhdistykseen voidakseen osallistua palvelus- ja pelastuskoirakokeisiin.

KOE-, KILPAILU- JA TESTITULOKSIEN SIIRTYMINEN KOIRANET-JÄRJESTELMÄÄN
Suomen Palveluskoiraliitto tiedottaa, että Virkku-koejärjestelmä toimii suunnitellulla tavalla keräten kaikkien hallinnassaan olevien koemuotojen tulostiedot. Koetulosten siirtyminen Kennelliiton Koiranet-järjestelmään on Palveluskoiraliiton puolelta valmiina odottamassa siirtolupaa Kennelliitolta.

KAIKKIEN LAJIEN TOIMIHENKILÖTIETOJEN TOIMITTAMINEN PALVELUSKOIRALIITTOON
Lajikohtaiset toimihenkilölomakkeet otetaan käyttöön viikon 22 aikana Virkku.net –palvelussa. Lajikohtaiset ohjeistukset julkaistaan Virkku.netissä samaan aikaan toimihenkilölomakkeiden kanssa.
Siihen asti toimihenkilötiedot toimitetaan sähköpostitse Palveluskoiraliiton toimistolle koekohtaisesti osoitteeseen toimisto@palveluskoiraliitto.fi Viestissä tulee olla kokeen päivämäärä, laji, järjestäjä sekä toimihenkilöiden nimi, sähköpostiosoite sekä rooli kokeessa.