Lehdessä tiedotettua

25.02.2016 ǀ Palveluskoirat 1/2016

MATKUSTUSOHJE VUODELLE 2016
Palveluskoiraliiton matkustusohje on päivitetty ja on kokonaisuudessaan luettavissa Palveluskoiraliiton www-sivuilla materiaalisalkussa.

JOUKKUEENJOHTAJAOHJE 2016
Joukkueenjohtajaohje on päivitetty ja on luettavissa Palveluskoiraliiton www-sivuilla materiaalisalkussa.

IPO-FH SM-KILPAILU
IPO-FH SM-kilpailu on myönnetty Piilonkiertäjät ry:n järjestettäväksi Elimäellä 8.-9.10.2016. Kilpailun rajoitus 16 koiraa. Osallistujat valitaan vuoden 2015 ja 2016 kahden parhaan FH2-koulutustunnukseen oikeuttavan tuloksen perusteella. Ilmoittautumiset tulee lähettää Palveluskoiraliiton toimistoon 9.9.2016 mennessä.

MAALIMIESOPPILAIDEN KEVÄTLEIRI 2016
Maalimiesoppilaiden kevätleiri järjestetään 23.-24.4.2016 Riihimäellä. Lisätietoja tapahtuman facebook-sivulla: https://www.facebook.com/events/1656786524583757/
Tapahtuma löytyy nimellä: SPKL Maalimiesten kevätleiri 2016

VIRKKU.NET ON JULKAISTU
Suomen Palveluskoiraliitto (SPKL) on ottanut käyttöön koe- ja kilpailupalvelu Virkku.netin. Uusiutunut ja päivitetty Virkku tarjoaa anotut ja hyväksytyt kokeet ja testit käsiteltäviksi niin kokeiden järjestäjille kuin kilpailijoille ja tuomareillekin. Tutustu palveluun osoitteessa www.virkku.net
Kevään aikana järjestetään Virkku.net koe- ja kilpailupalvelun esittely- ja koulutustilaisuuksia. Tiedot koulutustilaisuuksista löytyy Palveluskoiraliiton www-sivuilta ajankohtaista Virkku.net kevään koulutustilaisuudet.

PALVELUSKOIRAT-LEHDEN TOIMITTAMINEN VUONNA 2016
Suomen Palveluskoiraliiton Palveluskoirat-lehden päätoimittajaksi on valittu vuodelle 2016 Nina Mattsson. Nina on toiminut vuosien 2014-2015 aikana liiton suunnittelutoimikunnassa. Lehden taitosta vastaa Erja Hyökki (Digiplast).

JÄSENYHDISTYKSET
Kouvolan Palveluskoirat ry sekä Uudenmaan Vetokoiraurheilijat ry on hyväksytty liiton jäsenyhdistykseksi.