JÄRJESTÄ NUORTEN SM-KILPAILUT 2020

20.09.2019 ǀ SPKL

TULE MUKAAN EDISTÄMÄÄN NUORTEN TOIMINTAMAHDOLLISUUKSIA KOIRAHARRASTUKSESSA - JÄRJESTÄ NUORTEN SM-KILPAILUT 2020!

Kilpailujen tarkoitus on kannustaa nuoria harrastamaan sekä osallistumaan ja antaa heille mahdollisuus kokoontua yhteisen harrastuksen ympärille.

• Nuorten tottelevaisuuskokeen suomenmestaruuskilpailut
  • Nuorten rally-tokon suomenmestaruuskilpailut
  • Nuorten PK-suomenmestaruuskilpailut (jälki- ja hakukokeen alokasluokka).

SM-kilpailut järjestetään Kennelliiton voimassa olevien järjestämisohjeiden mukaan.

Kilpailujen järjestämisluvan myöntää Suomen Kennelliiton nuorisotoimikunta. Hakemukset lähetetään Kennelliiton nuorisotoimikunnalle. Nuorten SM-kilpailujen järjestämisoikeutta voivat hakea kaikki Suomen Kennelliiton jäsenyhdistykset ja Suomen Kennelliitto.

Toivomme vielä saavamme SM-kilpailuille järjestäjiä, jotta nuorten SM-kilpailut toteutuisivat. Hakuaikaa pidennetty 31.10.2019 saakka! Kilpailut voi järjestää joko yhdessä tai erikseen.

Tiedustelut:
Kennelliiton nuorisokoordinaattori Laura Jousi 09 8873 0245 tai nuoriso@kennelliitto.fi
Kennelliiton nuorisotoimikunnan puheenjohtaja Kimmo Nokelainen 044 218 4477
Hakemukset: nuoriso@kennelliitto.fi