Avoimet lajit: koetoimitsijakortit vuodelta 2014

10.01.2019 ǀ SPKL

Tämä tiedote on niille koiratanssin, rally-tokon ja TOKO:n koetoimitsijoille, jotka ovat käyneet vuonna 2014 koetoimitsija 2 -kurssin ja saaneet koetoimitsijapätevyyden tai uusineet koetoimitsijakorttinsa 2014: koetoimitsijakortti vanhenee tänä vuonna.

Koetoimitsijapätevyyden säilyttäminen: koiratanssi
Säilyttääksesi koiratanssin koetoimitsijapätevyytesi, toimita Palveluskoiraliiton toimistolle, toimisto@palveluskoiraliitto.fi, jäsenyhdistyksesi vapaamuotoinen suositus kortin uusimisesta ja kopio kortista. Vastaavan koetoimitsijan tulee olla Kennelliiton jäsen.

Lisätietoja: Mari Väänänen, koiratanssityöryhmän puheenjohtaja, koiratanssi@palveluskoiraliitto.fi

Koiratanssin kurssivaatimukset: https://www.palveluskoiraliitto.fi/kurssit-ja-koulutukset/koiratanssin-kurssivaatimukset.html

Koetoimitsijapätevyyden säilyttäminen: rally-toko
Säilyttääksesi rally-tokon koetoimitsijapätevyytesi, sinun on tullut toimia kolme (3) kertaa kilpailun vastaavana koetoimitsijana kortin voimassaoloaikana (viimeisen viiden vuoden aikana). Toimita Palveluskoiraliiton toimistolle, toimisto@palveluskoiraliitto.fi, jäsenyhdistyksesi vapaamuotoinen puolto kortin uusimisesta sekä kopio kortista. Vastaavan koetoimitsijan tulee olla Kennelliiton jäsen.

Lisätietoja: Tytti Lintenhofer, rally-tokotyöryhmän puheenjohtaja, rally-toko@palveluskoiraliitto.fi

Rally-tokon kurssivaatimukset: https://www.palveluskoiraliitto.fi/kurssit-ja-koulutukset/rallytokon-kurssivaatimukset.html

Koetoimitsijapätevyyden säilyttäminen: TOKO
Säilyttääksesi TOKO:n koetoimitsijapätevyytesi, sinun on tullut toimia kolme (3) kertaa kilpailun vastaavana koetoimitsijana ja olet osallistunut vähintään kerran koetoimitsijalle suunnattuun jatkokoulutukseen kortin voimassaoloaikana (viimeisen viiden vuoden aikana). Toimita Palveluskoiraliiton toimistolle, toimisto@palveluskoiraliitto.fi, jäsenyhdistyksesi vapaamuotoinen puolto kortin uusimisesta, todistus jatkokoulutukseen osallistumisesta ja kopio kortista. (Osa edellä mainituista velvoitteista (vastaavana koetoimitsijana toimiminen) voidaan korvata muulla aktiivisella toiminnalla, esimerkiksi koetoimitsijana toimimisella.) Vastaavan koetoimitsijan tulee olla Kennelliiton jäsen.

Lisätietoja: Carina Savander-Ranne, TOKO-työryhmän puheenjohtaja, toko@palveluskoiraliitto.fi

TOKO:n kurssivaatimukset: https://www.palveluskoiraliitto.fi/kurssit-ja-koulutukset/tokon-kurssivaatimukset.html