Vahinkovakuutusyhtiö Ifistä Suomen Palveluskoiraliiton yhteistyökumppani

01.09.2017 ǀ SPKL

Suomen Palveluskoiraliitto ja Vahinkovakuutusyhtiö If ovat solmineet yhteistyösopimuksen 1.9.2017 alkaen.

- Me Ifissä olemme todella iloisia yhteistyöstä Suomen Palveluskoiraliiton kanssa. If haluaa profiloitua koko perheen vakuuttajana, joten haluamme myös turvata perheen karvakuonot, kertoo Ifin eläinvakuutusten tuotepäällikkö, eläinlääkäri Heidi Elomaa.

Palveluskoiraliiton jäsenyhdistysten järjestämien koe-, kilpailu- ja koulutustilaisuuksien toimihenkilöt on vakuutettu tapaturmien varalta Ifin tapaturmavakuutuksella, ja liiton jäsenyhdistykset kuuluvat vastuuvakuutuksen piiriin. Lisäksi Kennelliiton jäsenet saavat 20 % alennuksen Ifin koiravakuutuksesta.

- Uudistettu koiravakuutus tarjoaa räätälöitävissä olevaa turvaa parhaalle harrastuskaverille. Lisäturvaksi voi valita Kuntoutusturvan, joka on aktiiviselle nelijalkaiselle oivallinen laajennus vakuutukseen. Kun koiralla on meriittejä kilpailuista, voi sen halutessaan myös henkivakuuttaa korkeammasta arvosta, Elomaa listaa.

Palveluskoiraliiton tavoitteena on laajentaa yhteistyökumppaniverkostoaan voidaksemme tarjota jäsenyhdistyksille sekä harrastajille kattavia etuja. If on oivallinen lisä tähän yhteistyöverkostoon.

Lisätietoja:
Toiminnanjohtaja Iiris Harju, Suomen Palveluskoiraliitto ry, 045 351 3060, iiris.harju@palveluskoiraliitto.fi