Suomen Palveluskoiraliitto siirtyy verkko-opetusaikaan

08.09.2017 ǀ

Suomen Palveluskoiraliitto käynnisti vuonna 2017 verkko-opetusprojektin, joka tuottaa nyt hedelmää.

Ensimmäinen kurssi, joka toteutetaan uudessa verkkoympäristössä, on kokonaan verkossa toteutettava ylituomarien peruskurssi YT1 loppuvuodesta 2017.

Ylituomarikurssi 1, Verkkokurssi
Aika: 1.11.–6.12.17, kesto 5 viikkoa. Huomioithan, että kurssin suorittaminen edellyttää annettujen tehtävien tekemistä sekä aktiivista osallistumista verkkokeskusteluihin.
Järjestäjä: Suomen Palveluskoiraliitto ry
Kuvaus: Verkkokurssi, ei lähiopetusta. Kurssilaisella on oltava käytössään tietokone ja internet-yhteys. Kurssi on tarkoitettu kaikille ylituomariksi tähtääville.
Kurssin johtaja: Eija Koistinen
Ilmoittautuminen ja tiedustelut: 10.9.17–30.9.17, jenni.sairanen@palveluskoiraliitto.fi
Koulutukseen ilmoittautumisessa on oltava seuraavat tiedot: Nimi- ja postiosoitetiedot, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä Kennelliiton jäsennumero.
Rajoitettu osanotto 15 henkilöä.
Ylituomarihakemus: Ylituomarihakemuksen (sininen kortti) voi pyytää Palveluskoiraliitosta osoitteesta toimisto@palveluskoiraliitto.fi. Ilmoita pyynnön ohessa postiosoite, mihin kortti lähetetään. Palveluskoirakokeiden ylituomarikoulutukseen hakeutuvat pyytävät puollon omalta yhdistykseltään ja lähettävät kortin Palveluskoiraliiton toimistoon. Muiden lajien ylituomarikoulutukseen hakeutuvien tulee pyytää puolto kennelpiiriltä.
Osallistumismaksu: 50 €, maksutiedot lähetetään kurssipaikan varmistuttua.
Kurssivaatimukset täältä