PK- ja LT-koetoimitsijatietojen päivitys

20.11.2015 ǀ SPKL

Palveluskoiraliitto käy läpi koetoimitsijoiden yhteystietoja ja korttien voimassaoloja.

Seuraavat asiat ovat ajankohtaisia:

1. Yhteystietojen oikeellisuus toimihenkilöhaussa
Käy tarkastamassa Palveluskoiraliiton sivuilta toimihenkilöhausta omat yhteystietosi. Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet, lähetä päivitetyt tiedot sähköpostitse toimiston osoitteeseen

2. Koetoimitsijapätevyydestä luopuminen
Jos et enää toimi koetoimitsijana, ilmoita asiasta Palveluskoiraliiton toimistoon, niin poistamme tietosi koetoimitsijalistalta.

3. Koetoimitsijakortin uusiminen
Koetoimitsijakortti on voimassa viisi vuotta. Myöntämisajankohta löytyy toimitsijakortin kannesta (vuosiluku tai päivämäärä, riippuen kortin myöntämishetkestä). Voimassaoleva koetoimitsijakortti oikeuttaa vapaan pääsyyn kaikkiin pohjoismaisiin näyttelyihin ja käyttökokeisiin.
Mikäli korttisi on vanhentunut, voit uusia korttisi seuraavasti:
- yhdistys puoltaa kortin uusimista vapaamuotoisella hakemuksella, joka lähetetään Palveluskoiraliiton toimistoon joko postitse tai sähköpostitse
- liitteenä oltava joko uusittava kortti tai sen kopio (sekä kansi- ja sisäsivu) ja kortinhaltijan ajantasaiset yhteystiedot

4. Koetoimitsijan jäsenyydet
Koetoimitsijan tulee olla Kennelliiton henkilöjäsen ja palveluskoirakokeiden koetoimitsijan myös Palveluskoiraliiton jäsenyhdistyksen jäsen. Huolehdithan jäsenasiat kuntoon.

Tietojen päivityspyynnöt ja kortin uusimiset:
toimisto@palveluskoiraliitto.fi
Koulukuja 1, 04200 Kerava