Lehdessä tiedotettua

13.02.2015 ǀ Palveluskoirat 1/2015

PALVELUSKOIRALIITON FACEBOOK-SIVUT JULKAISTU
Voit seurata palveluskoiratoiminnan ajankohtaisia tapahtumia nyt myös Facebookissa. Suomen Palveluskoiraliitto on julkaissut Facebook-sivunsa 1.1.2015.

JÄSENYHDISTYKSET
Palveluskoirayhdistys Kotikenttä ry (Kirkkonummi) on hyväksytty liiton jäsenyhdistykseksi.

Hundsfott Club ry on eronnut Palveluskoiraliiton jäsenyydestä. Yhdistyksen jäsenten tulee liittyä jäseneksi johonkin toiseen Palveluskoiraliiton jäsenyhdistykseen voidakseen osallistua palvelus- ja pelastuskoirakokeisiin.

OIKAISU Palveluskoirat-lehden numeroon 10/2014:
Etelä-Pohjanmaan Koiraklubi ry (lehdessä virheellisesti Etelä-Pohjanmaan Palveluskoiraklubi ry) on hyväksytty liiton jäsenyhdistykseksi.

MATKUSTUSOHJE 2015
Liiton matkustusohje on päivitetty ja on kokonaisuudessaan luettavissa liiton sivuilla.

KILPAILUKIELLOT
Liiton hallitus on määrännyt spu Evergrey’s Nao kilpailukieltoon 13.12.2015 asti kaikissa palvelus- ja pelastuskoirakoelajeissa.

MAALIMIESOPPILAIDEN KEVÄTLEIRI 2015
Maalimiesoppilaiden kevätleiri järjestetään 11.-12.4.2015 Riihimäellä.

KAUKASIANKOIRAN MUOTOVALIONARVOSÄÄNNÖN MUUTOS
Suomen Kennelliiton valtuusto on kokouksessaan 23.11.2014 hyväksynyt kaukasiankoiran muotovalionarvosäännön muutosesityksen. Sääntömuutos tulee voimaan 1.1.2015.