Koiratanssin SM-kilpailun tulokset

26.10.2017 ǀ SPKL

Koiratanssin suomenmestaruudet ratkottiin lauantaina 21.10.2017 Janakkalassa. Kilpailun järjesti Janakkalan Koirakerho ry, ja siihen osallistui yhteensä 25 koirakkoa, freestyleen 13 ja HTM:iin 12.

Freestylessä voiton veivät Nadja Böckerman ja bcn Cabaroo Magma Flow pistein 185,67. Toiseksi tulivat Sanna Lipponen ja bcu Dragunovtiger 178 pisteellä, ja pronssisijan saavuttivat Tiina Paavola ja knn Häämörin Aamujumppa (167,33 pistettä).

Heelwork to Music -kilpailun voittivat Sanna Lipponen ja bcu Saunajaakon Blitzen (174 pistettä), ja hopeasijalle nousivat Susanna Ekblom ja shelttin Taikapennin Cha-Cha 171,33 pisteellä. Kolmanneksi kisassa sijoittui Sanna Lipponen bcu Dragunovtigerin kanssa pistein 165.

Kilpailun kaikki tulokset löytyvät Virkusta, osoitteesta http://tulospalvelu.virkku.net/tulospalvelu.show.cfm?koeId=1892&plain

Palveluskoiraliitto onnittelee sijoittuneita kisamenestyksestä!

HTM-mitalistit. Kuva: Heli Metsla

Freestyle-mitalistit. Kuva: Heli Metsla