Koiratanssin PM-kilpailuista joukkuemitalit Suomeen

03.10.2017 ǀ SPKL

Koiratanssin Pohjoismaiden mestaruuskilpailut käytiin viikonloppuna Viborgissa, Tanskassa. Suomea kilpailuissa edustivat freestylessa Nadja Böckerman ja bordercollienarttu Cabaroo Magma Flow ”Flow”, Salla Haavisto ja westienarttu Loving You Like It Or Not ”Greippi”, Tiina Paavola ja kultainennoutajanarttu Häämörin Aamujumppa ”Sindy” sekä Katri Lehmonen ja saksanmetsästysterrierinarttu Tammitörmän Smaragdi ”Simba”. HTM-joukkueessa kisasivat Vuokko Cumlander ja lyhytkarvainen hollanninpaimenkoirauros Rakkaus Amor ”Jos”, Leila Lehtonen-Jukantupa ja suomenlapinkoirauros Tulettaren Benji ”Lumes” sekä Sanna Lipponen ja bordercollieuros Saunajaakon Blitzen ”Rin”.

Suomen freestylejoukkue saavutti kilpailussa upeasti hopeasijan, ja HTM-joukkue palkittiin pronssimitalein. Yksilökisan finaalissa Nadja Böckerman ja Flow tanssivat itsensä freestylekisan neljännelle sijalle, ja Sanna Lipponen ja Rin tulivat HTM-yksilöfinaalin viidensiksi.

Palveluskoiraliitto onnittelee koko edustusjoukkuetta hienosta menestyksestä PM-kilpailuissa!

Freestyle-kilpailun joukkue palkintojenjaossa

HTM-kilpailun joukkue palkintojenjaossa