Haku 2017 Mondioring MM-joukkueeseen

13.07.2017 ǀ SPKL

Mondioring MM-kilpailun joukkue valitaan koetulosten (hyväksytyt tulokset huomioidaan) perusteella seuraavasti:

• Cat 3-luokkaan enintään viisi koiraa
  • Luokkiin Cat 2 ja Cat 1 kumpaankin enintään yksi koira
  • Lisäksi valitaan enintään kaksi varakoiraa luokkaan Cat 3.

Varakoirat matkustavat MM-kilpailuihin vain siinä tapauksessa, että joku varsinaisista joukkueeseen valituista jäsenistä jää jostain syystä pois. Jos Cat 3-luokan joukkue ei täyty yo. vaatimukset täyttävistä koirista, voidaan Cat 3-luokkaan valita myös koiria, jotka ovat saavuttaneet kokeissa vähintään 300 pistettä Cat 3-luokassa.

Cat 3 -luokkaan osallistuville, hyväksytyn tuloksen (320 p.) kokeissa saavuttaneille koirakoille myönnetään matka-avustus. Cat 1 ja Cat 2 -luokkiin osallistuvat koirakot, sekä Cat 3-luokan osalta koirakot, jotka on valittu yo. 300 pisteen rajan mukaisesti, eivät saa Palveluskoiraliitolta matka-avustusta. Mikäli tällainen Cat 3-luokan koirakko tekee MM-kilpailussa 1-tuloksen, voi hallitus harkita matka-avustuksen maksamista jälkikäteen.

Palveluskoiraliitto maksaa koko joukkueen osallistumismaksut, lisäksi Palveluskoiraliiton edustusasut ja joukkueenjohtajapalvelut.

Joukkueeseen valitseminen edellyttää edustuskelpoisuutta. Kilpailijan tulee olla Suomen Kennelliiton jäsen.

Joukkueeseen halukkaiden on ilmoitettava halukkuudestaan Palveluskoiraliiton toimistoon heinäkuun loppuun mennessä sähköpostilla (toimisto@palveluskoiraliitto.fi). Tuloksia voi täydentää 28.8.2017 asti.

Mondioring MM-kilpailut 2017 järjestetään Espanjassa (Gorliz) 4.-8.10.2017.