Tuomarikurssit

Koiratanssin kurssivaatimukset
Luonnetestin kurssivaatimukset
MH-luonnekuvauksen kurssivaatimukset
Palveluskoirakokeiden kurssivaatimukset (ks. tuomarikoulutusohje)
Pelastuskoirakokeiden kurssivaatimukset (ks. tuomarikoulutusohje)
Rally-tokon kurssivaatimukset
TOKO:n kurssivaatimukset
Ylituomari 1 kurssivaatimukset

Ylituomarikurssi 1, Verkkokurssi
Aika: 1.11.–6.12.17, kesto 5 viikkoa. Huomioithan, että kurssin suorittaminen edellyttää annettujen tehtävien tekemistä sekä aktiivista osallistumista verkkokeskusteluihin.
Järjestäjä: Suomen Palveluskoiraliitto ry
Kuvaus: Verkkokurssi, ei lähiopetusta. Kurssilaisella on oltava käytössään tietokone ja internet-yhteys. Kurssi on tarkoitettu kaikille ylituomariksi tähtääville.
Kurssin johtaja: Eija Koistinen
Ilmoittautuminen ja tiedustelut: 10.9.17–30.9.17, jenni.sairanen@palveluskoiraliitto.fi
Koulutukseen ilmoittautumisessa on oltava seuraavat tiedot: Nimi- ja postiosoitetiedot, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä Kennelliiton jäsennumero.
Rajoitettu osanotto 15 henkilöä.
Ylituomarihakemus: Ylituomarihakemuksen (sininen kortti) voi pyytää Palveluskoiraliitosta osoitteesta toimisto@palveluskoiraliitto.fi. Ilmoita pyynnön ohessa postiosoite, mihin kortti lähetetään. Palveluskoirakokeiden ylituomarikoulutukseen hakeutuvat pyytävät puollon omalta yhdistykseltään ja lähettävät kortin Palveluskoiraliiton toimistoon. Muiden lajien ylituomarikoulutukseen hakeutuvien tulee pyytää puolto kennelpiiriltä.
Osallistumismaksu: 50 €, maksutiedot lähetetään kurssipaikan varmistuttua.
Kurssivaatimukset täältä

Luonnetestituomarikurssi, Jämsä
Kurssi järjestetään 4.-5.11., 18.-19.11. ja 2.-3.12.2017. Kurssin kouluttajina toimivat Jorma Kerkkä ja Reijo Hynynen. Kurssille otetaan sitovat ennakkoilmoittautumiset 30.9.2017 mennessä sähköpostilla katja.laitila[at]palveluskoiraliitto.fi. Lähetä ilmoittautumisen mukana vapaamuotoinen hakemus liitteineen. Lisätietoja ja kurssivaatimukset löydät Palveluskoiraliiton verkkosivuilta (http://www.palveluskoiraliitto.fi/kurssit-ja-koulutukset/luonnetestin-kurssivaatimukset.html).

Rally-tokon ylituomarikurssi, Ylöjärvi
Seuraava rally-tokon ylituomarikurssi järjestetään keväällä 2018. Kurssipäivät ovat 17.-18.2.,17.-18.3. ja 14.-15.4.2018. Osallistujilta edellytetään täysiaikaista läsnäoloa. Kurssille hyväksytään enintään 12 henkilöä. Kurssin johtajana toimii rally-tokon ylituomari Tiia Hämäläinen. Muut kouluttajat ovat rally-tokon ylituomarit Iiris Harju, Krista Karhu ja Hannele Pirttimaa.
Lisätietoja ja kurssivaatimukset

IPO-tuomarikurssi kevät 2018
IPO-tuomarikurssi järjestetään keväällä 2018. Kurssipäivät ovat 24.–25.3., 14.–15.4., 19.–20.5. ja 26.–27.5.2018. Kurssin johtajana toimii Tero Oravasaari. Lisätietoja tulossa myöhemmin.

DC
mevet