MH-luonnekuvaus

MH-luonnekuvauksen kurssivaatimukset

28.-29.10.2017 MH-toimihenkilökoulutus, Jämsä
MH-toimihenkilökoulutus on tarkoitettu uusille MH-toimihenkilöiksi kouluttautuville sekä C-toimihenkilöille.
Kurssin suorittaminen antaa oikeudet toimia MH-toimihenkilönä. Toimihenkilöt työskentelevät luonnekuvauksessa kaikissa avustajan tehtävissä, niin haalarin kiskojina, ampujina, aaveina kuin etäleikkijöinäkin. Toimihenkilöt toimivat myös vastaavina koetoimitsijoina. Koulutukseen kuuluu mm. kuvauksen läpikäynti sekä teoriassa että käytännössä, radan rakennusta ja sääntöihin perehtymistä.

Osallistumisvaatimukset: Kennelliiton jäsenyys, paikallisyhdistyksen tai rotuyhdistyksen puolto, täysi-ikäisyys sekä suoritettu koetoimitsija 1-kurssi.

Kurssimaksu on 90 € ja se sisältää koulutuksen ja materiaalin sekä aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin molempina päivinä. Kurssimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja palautetaan ainoastaan lääkärintodistusta vastaan. Mahdollinen majoittuminen on omakustanteinen, 20 €/hlö/vrk. Majoitustarve tulee ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä.

Kurssipaikka Särkisaaren leiri- ja kurssikeskus www.jamsanseurakunta.fi/sarkisaari/
Ilm. 29.9. menn. Suomen Palveluskoiraliitto, Koulukuja 1, 04200 Kerava, katja.laitila@palveluskoiraliitto.fi.

DC
mevet