Virkun uudet toiminteet 13.10.2016

13.10.2016 ǀ SPKL

Virkkuun on otettu käyttöön uusia toiminteita kaikkiin koelajeihin liittyen.

Uudet toiminteet:

Jatkossa Virkku.net käyttäjä voi toimia yhdistyskäyttäjänä useammassa kuin yhdessä yhdistyksessä. Henkilö joka kuuluu useampaan yhdistykseen, voi operoida useamman yhdistyksen työpöytiä. Omissa tiedoissa voi merkitä ne yhdistykset joissa toimii yhdistyskäyttäjänä (max 4), ja yhdistyksen on aktivoitava yhdistyskäyttäjäoikeus kuten tähänkin asti.

Kokeisiin, kilpailuihin ja testeihin voi koekohtaisesti lisätä sihteerin joka voi käsitellä kokeen tietoja ja syöttää tuloksia. Hän ei missään tilanteessa kuitenkaan korvaa kokeesta vastaavaa koetoimitsijaa, vaan vastaava koetoimitsija on se joka tarkastaa tulokset ja voi siirtää tulokset tuomarille tarkasteltavaksi.

Koelajikohtaiset toimihenkilölomakkeet, näissä täydennetään ne tiedot, joita ei koeanomuksen yhteydessä ole ehkä ollut tiedossa tai ei ole voitu tehdä. Tällaisia on esimerkiksi luokkakohtaiset toimitsijat (TOKO ja rally-toko), määrittää arvostelevat tuomarit lajeille tai luokille tai lisätä IPO- tai mondioring kilpailuavustajat.

Liitteenä yleiskuvaus uusista toiminteista yli lajirajojen sekä lajikohtaiset ohjeistukset toimihenkilölomakkeelle.

Kaikkia lajeja koskevat uudet toiminteet

PK-kokeiden toimihenkilölomake

LT ja MH uudet toiminteet ja toimihenkilölomake

TOKOn toimihenkilölomake