Onko kokeessanne tilaa?

22.05.2017 ǀ SPKL

Palveluskoiraliiton toimisto on kiinnittänyt huomiota siihen, että tänä vuonna on jouduttu perumaan yllättävän paljon kokeita (erityisesti palveluskoirakokeita) liian vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Samaan aikaan on paljon harrastajia, jotka eivät mahdu kokeisiin mukaan, eivätkä välttämättä tiedä avoimista paikoista muissa kokeissa.

HUOM. Lähtökohtaisesti kokeissa ja kilpailuissa on niin kauan tilaa, kunnes ”Koe on täynnä” -ilmoitus näkyy tai ilmoittautumisaika päättyy.

Tässä muutama vinkki koe- ja kilpailujärjestäjälle:

• ano koe/kilpailu ajoissa. Kun koe/kilpailu näkyy ajoissa Virkussa, ohjaajilla on parempi mahdollisuus sovittaa koeosallistuminen omiin kalentereihinsa.
  • jos ilmoittautumisajan loppupuolella alkaa näyttää siltä, että koe ei tule täyteen, käy klikkaamassa Virkusta päälle ”Kokeessa on tilaa” -ilmoitus.

Kilpailija, kun haluat tietää missä kokeissa tai kilpailuissa on erikseen ilmoitettu olevan tilaa, mene Virkkuun:

1. Valitse haluamasi laji ja ajankohta
  2. Klikkaa ”Listaa”
  3. Klikkaa vihreää ikonia. Tämän jälkeen näet ne kokeet ja kilpailut, joissa kilpailujärjestäjä on käynyt aktivoimassa ”Kokeessa on tilaa” -toiminnallisuuden.

Yhdistyskäyttäjä, näin laitat päälle ”Kokeessa tilaa” -ilmoituksen Virkussa:

1. Mene kokeen tai kilpailun tietoihin, ja kohtaan ”Ilmoittautumisten vastaanotto”.
  2. Klikkaa päälle ”Kokeessa on tilaa” ja tallenna tiedot.