Lähetä harrastuskuvasi liittoon ja osallistut arvontaan

20.10.2016 ǀ SPKL

Suomen Palveluskoiraliitto kokoaa harrastus-, koe- ja kilpailukuvia vuoden 2017 seinäkalenteria varten. Toivomme, että harrastajat lähettäisivät kuvia monipuolisesti kaikista Palveluskoiraliiton hallinnoimista lajeista.

Jos siis harrastat palvelus- tai pelastuskoiralajeja, TOKO:a, rally-tokoa tai koiratanssia, lähetäthän meille kuvia koirasi harjoituksista, koe- tai kilpailusuorituksista mahdollisimman pian osoitteeseen toimisto@palveluskoiraliitto.fi. Maastolajien osalta toivomme ensisijaisesti kuvia eri maasto-osuuksista. Keräämme kuvia keskiviikkoon 2.11.2016 asti.

Kuvansa kalenteriin saaneille lähetämme ilmaiskappaleen kalenterista, liitäthän siis osoitteesi kuvien oheen. Lisäksi kaikki kuvia lähettäneet osallistuvat arvontaan, jossa palkintona viidelle henkilölle kaksi koe- tai kilpailumaksua. Etu on voimassa vuoden 2017, ja voittaneille ilmoitetaan henkilökohtaisesti ohjeiden kera.

Painokelpoisen kuvan resoluution tulee olla vähintään 300 dpi, ja tiedostomuodon mieluiten .tif tai .jpg. Huomioithan, että kalenterin kuvien tulee olla vaakasuunnassa. Ilmoita kuvia lähettäessäsi, jos kuvia ei saa käyttää muissa Palveluskoiraliiton julkaisuissa. Lähetä vain kuvia, joihin sinulla on julkaisuoikeus.

Suoritusten päätähtenä on aina koira, joten lähetäthän vain kuvia, jotka ovat riittävän tarkkoja, ja joissa koira on etualalla.