Haku mondioring MM-kilpailun edustusjoukkueeseen 1.8.2016 mennessä

23.06.2016 ǀ SPKL

Mondioring MM-kilpailut järjestetään 28.9.-2.10.2016 Belgiassa, Hervessä (Battice)

Mondioring MM-kilpailun joukkue valitaan koetulosten perusteella seuraavasti: Cat 3-luokkaan enintään viisi koiraa ja luokkiin Cat 2 ja Cat 1 kumpaankin enintään yksi koira. Lisäksi valitaan enintään kaksi varakoiraa luokkaan Cat 3. Varakoirat matkustavat MM-kilpailuihin vain siinä tapauksessa, että joku varsinaisista joukkueeseen valituista jäsenistä jää jostain syystä pois.
Joukkueeseen valitseminen edellyttää Suomen Kennelliiton jäsenyyttä ja edustuskelpoisuutta.

Palveluskoiraliiton hallitus on myöntänyt Cat 3 -luokkaan osallistuville koirakoille matka-avustuksen. Cat 1 ja Cat 2 -luokkiin osallistuvat koirakot eivät saa Palveluskoiraliitolta matka-avustusta. Palveluskoiraliitto maksaa koko joukkueen osallistumismaksut, lisäksi Palveluskoiraliiton edustusasut ja joukkueenjohtajapalvelut.

Mondioring MM-kilpailuun halukkaiden koiranohjaajien tulee lähettää hakemus jossa on koiran ja ohjaajan tiedot, sekä kopio koiran kilpailukirjasta Palveluskoiraliiton toimistolle 1.8.2016 mennessä. Tuloksia on mahdollista täydentää vielä 1.9.2016 saakka.