Avoimet keskustelutilaisuudet kevätkokouksen yhteydessä

12.04.2016 ǀ SPKL

Nyt sinulla on mahdollisuus osallistua koeohjeprosessiin

Palveluskoiraliiton kevätkokouksen yhteydessä 16.4.2016 järjestetään kaksi harrastajille avointa keskustelutilaisuutta.

Klo 10.00 Virkku ja sen suomat mahdollisuudet yhdistyksille ja rotujärjestöille (mm. tilastointi + vuosikirjat). Keskustelun alustajina toimivat Jenni Sairanen ja Jani Heinilä.

Kevätkokouksen jälkeen keskustelutilaisuus jatkuu tulevan koeohje uudistuksen muutostarpeista.

Uudet koeohjeet tulevat voimaan näillä näkymin 2018. Järjestämme avoimen keskustelutilaisuuden, jossa voit kertoa mielipiteesi koeohjeista.
Keskustelu pidetään välittömästi Palveluskoiraliiton kevätkokouksen jälkeen 16.4. Gustavelundissa, Tuusulassa.

Keskustelutilaisuuden alustajina toimivat koe- ja kilpailutoimikunnan puheenjohtaja Tiina Hiljanen ja jäsen Tero Oravasaari.

Tervetuloa!